Koronás logisztikai válság
Logisztikai abszurd prolongálva: az amerikai főkikötőknél tucatszámra akadtak el hajók
Logisztikai abszurd prolongálva: az amerikai főkikötőknél tucatszámra akadtak el hajók
Konténerválság: 2023-ig sem biztos, hogy sikerül rendezni a járvány után elhagyott mennyiségek problémáját.
A konténerhiány miatt a kínai gyártók növelik a termelést, s vissza kívánják vinni a külföldön lévő üres konténereket.
A záhonyi a logisztikai programban gyorsforgalmi utak is épülnek, s a vasúti hálózatot és a repülőtereket is fejlesztik.
Szárazföldön és vízen jutott hazánkba a közel 90 tonnás, 5,7 méter magas túlméretes nyersolajfeldolgozó berendezés.
A Kínában kialakult konténerdömping nemcsak az ellátási láncot zavarhatja, de a szállítás költségét is növelheti.
Magyarország számára fontos a fiumei tengeri kikötő, fejlesztések, energiahordozó-szállítás.
A most megépült raktár is hozzájárul, hogy több mint 135 vállalat és autóipari beszállító élvezheti a GEFCO új létesítményeinek előnyeit Tanger Medben.
Háromszorosára növekedhet a vonatszám az észak-olasz kikötőből.
Constantza erősíti Magyarországon piacvezető pozícióját a tengeri kikötők versenyében.