Biológiailag lebomló kontra komposztálható: Mi a különbség? 2021. november 1.2021. október 31. Szerző: Rik Gabriella 2021. október 31. A komposztálható csomagolás biológiailag is lebomlik, viszont a biológiailag lebontható nem mindig jelent komposztálást.
A csomagolóipari alapanyaghiány további drágulást hozhat 2021. szeptember 15.2021. szeptember 15. Szerző: Rik Gabriella 2021. szeptember 15. A csomagolóipari alapanyaghiány továbbra sem oldódott meg, ami akár 20-30 százalékos áremelkedést is eredményezhet.
A terméktanúsítással biztosra mehetünk 2021. szeptember 14.2021. szeptember 14. Szerző: Rik Gabriella 2021. szeptember 14. A WESSLING Hungary Kft. terméktanúsítása megfelelő biztosíték a csomagolóanyagok megfelelőségére.
Körkörös gazdaság hazánkban és az EU-ban 2021. szeptember 13.2021. szeptember 12. Szerző: Rik Gabriella 2021. szeptember 12. Sokan még kiadásként tekintenek a körforgásos gazdálkodásra. Azonban megfelelően alkalmazva profitot is termelhet.
Egyszer használatos műanyagok – helyettesítő megoldások 2021. augusztus 29.2021. augusztus 28. Szerző: Rik Gabriella 2021. augusztus 28. Hamarosan meg kell találnunk az egyszer használatos műanyagok megfelelő alternatíváját.
Növényekből készítettek festéket csomagolóanyagokhoz 2021. augusztus 26.2021. augusztus 26. Szerző: Rik Gabriella 2021. augusztus 26. A Sun Chemical növényi összetevőkből fejlesztett környezetbarát festéket élelmiszeripari csomagolásokhoz.
Átlátható fenntarthatóság 2021. augusztus 15.2021. augusztus 14. Szerző: Rik Gabriella 2021. augusztus 14. A fogyasztók számára fontos a fenntarthatóság, de annak értékelésében még sok a bizonytalanság a csomagolás területén.
Mit jelent(ene) számunkra az organikus csomagolás? 2021. július 19. Szerző: Rik Gabriella 2021. július 19. A csomagolások számos fenntartható módja ismeretes. Az eladhatósághoz azonban a tervezésre is hangsúlyt kell fektetni.
Mennyire környezetbarát a „zöld táska” 2021. július 5.2021. július 4. Szerző: Rik Gabriella 2021. július 04. A „környezetbarát műanyag” halmazban lévő anyagok nagyon eltérőek, és a környezetet is eltérő módon terhelik.
Az emberi tényezők a marketingben 2021. június 14.2021. június 14. Szerző: Rik Gabriella 2021. június 14. A fogyasztói elvárások, igények jelentősen változtak, ezért a marketingben nagyon komoly feladat, hogy üzletünk célba érjen.