Tovább nőhet Kína és Európa között a vasúti áruforgalom
2025-re az 1 millió konténert is elérheti Kína és Európa között a vasúti áruforgalom volumene.
2025-re az 1 millió konténert is elérheti Kína és Európa között a vasúti áruforgalom volumene.
A Continest 2017-ben kezdett összecsukható konténerek fejlesztésébe, gyártásába, ami rövid idő alatt nagy sikert aratott.
A világjárvány okozta konténerhiány jelentősen növelte a tengeri fuvarozás díját. A problémára megfelelő alternatívát kínál a kevésbé válságérzékeny LCL-szolgáltatás.
A konténerterminál megvalósításával Zalaegerszeg belépési ponttá válhat az adriai-tengeri kikötők felől Szlovákia, Csehország és Lengyelország irányába.
Globálisan konténerhiánnyal küzdenek a cégek, ami magas szállítási árral és több várakozási idővel jár. A megoldást sokan a raktárak bővítésében látták.
Szinte hihetetlen ez a mértékű konténerdíj emelkedés: az Ázsia-Európa vonalon már megdöntötte a 10.000 dolláros csúcsot is.
A világjárvány sem állította meg a TMT-t. A projekt cargo tavaly október végéig közel dupla annyi túlsúlyos árut fogadott és szállított, mint 2018-ban.
„Nem a nagyhal eszi meg a kishalat, hanem a gyors a lassút!” – a Strapa-Pack Kft. hisz ebben a filozófiában.
A konténer műremek útja a kontinensek és országok közötti lezárt határok leküzdésének a szimbóluma.
Az ABEXA Kft. a gyártó, szerelő, ipari cégek és tulajdonképpen minden olyan cég beszerzési igényeire reagál, akik a következő témakörökben keres beszállítót. Raktári állvány, salgó polc, kapcsolható polcrendszer, flexibilis csővázas…