Papírcsomagolásra váltott – vegyes a fogadtatás
Az M&S papírcsomagolásra váltotta népszerű csokitábláját – vannak, akik élmény és a minőség romlásától tartanak.
Az M&S papírcsomagolásra váltotta népszerű csokitábláját – vannak, akik élmény és a minőség romlásától tartanak.
Az Aldi elsőként mutat be könnyített borosüvegeket – évente 12,7 millió üveg spórolható meg ezzel a fejlesztéssel.
Bemutatkozott az Escalade IQL, a Cadillac Escalade IQ család tágasabb elektromos SUV-ja – luxus és technológia ötvözve.
Az IIT Madras kutatói mezőgazdasági hulladékból és micéliumból fejlesztenek komposztálható csomagolást.
Az új EKR-rendelet új támogatásokkal segíti az intermodális árufuvarozás és a fenntartható közlekedés fejlődését.
A Ford Ranger plug-in hibrid változata egyesíti a legendás terepjáró képességet és a modern, részben elektromos hajtást.
A Nestlé és az IBM generatív MI-vel fejleszt fenntartható csomagolást, amely környezetkímélő, funkcionálisan kiemelkedő.
A Sprite címke nélküli csomagolást vezet piacra – leegyszerűsödik az újrahasznosítás, csökken a hulladék.
A Cadillac az Escalade IQ-val új fejezetet nyit a luxus SUV-ok világában – teljesen elektromos és prémiumfelszereltségű.
Az EcoPeelCover zárófólia kevesebb alumíniummal készül, így fenntarthatóbb csomagolási megoldást kínál a tejtermékekhez.