Mi lesz a hazai kis webshopok jövője? – konferencia
Az agresszív piaci politikát folytató kínai webshop, a TEMU a hazai shopok számára jelentős forgalomvesztést okozott.
Az agresszív piaci politikát folytató kínai webshop, a TEMU a hazai shopok számára jelentős forgalomvesztést okozott.
A termelői piacok közkedveltek, de korlátozott ideig vannak nyitva. Mi legyen az el nem adott terménnyel, termékkel?
A CSAOSZ Hungaropack Student versenyének Transpack-különdíjasa, Horváth Bianka a csomagolástervezésről, motivációról.
A pozitív érzékszervi reakciók bizonyítottan hatással vannak az vásárlói aktivitásra.
A logisztikai szektorban az omnichannel olyan eszköz, mellyel csökkenthető a költség, egyszerűsíthetők a feladatok.
A gamifikációs marketing alkalmas a fogyasztói figyelem felkeltésére, a cégeknek értékes adat a játékban résztvevőkről.
Az üzlet minden szakaszát magában foglaló zöld marketing pozitív hatású az emberek egészségére, a környezet állapotára.
Az online kereskedelem örök kihívása az e-logisztikai feladatok ellátása. Amikor a kiszervezés sem elég jó, jól jöhet a Pagony esete a Bookloggal.
A marketingesek számára számos mérőszám áll rendelkezésre ahhoz, hogy értékelhessék a hirdetési kampányaik sikerét.
A versenyelőny fontos cél a vállalatok számára, mert ezzel különböztethetik meg magukat a versenytársaktól…