Mi motiválja vásárlásra az embereket?
A márkák mind inkább arra helyezik a hangsúlyt, hogy megértsék, a fogyasztók miért is vásárolnak valójában.
A márkák mind inkább arra helyezik a hangsúlyt, hogy megértsék, a fogyasztók miért is vásárolnak valójában.
A népességen belül az idősek aránya egyre növekszik, ezért mind nagyobb jelentőségű az idősbarát csomagolás.
A korábbi feltételezés ellenére az e-kereskedelem mégsem növekszik „korlátlanul”.
Habár a neuromarketing kevésbé ismert napjainkban, hatékonyságát tudományos tanulmány igazolja.
Közel sem biztos, hogy gazdasági visszaesés az a legjobb marketingstratégia, ha csökkentjük annak költségvetését.
Amennyiben vállalata modern marketinget kíván folytatni, négy kulcsfontosságú működési területre kell fókuszálnia.
Az, hogy a bevásárlókosarunkba mely termékeket tesszük, elárul bennünket. De vajon mi alapján döntünk.
A kiterjesztett valósággal a reklám hagyományos módszereit teljesen magával ragadó élményekké alakíthatjuk.
A COVID miatt az 55 év felettiek is nyitottak a webshopok felé, de így is ők az e-kereskedelem rejtett tartaléka.
Jól kiválasztott illatanyag szimpatikus márkaidentitást közöl. Az illatmarketing növeli az értékesítést és márkahűséget.