Belelátni a fogyasztók fejébe – neuromarketing
Habár a neuromarketing kevésbé ismert napjainkban, hatékonyságát tudományos tanulmány igazolja.
Habár a neuromarketing kevésbé ismert napjainkban, hatékonyságát tudományos tanulmány igazolja.
Közel sem biztos, hogy gazdasági visszaesés az a legjobb marketingstratégia, ha csökkentjük annak költségvetését.
Amennyiben vállalata modern marketinget kíván folytatni, négy kulcsfontosságú működési területre kell fókuszálnia.
Az, hogy a bevásárlókosarunkba mely termékeket tesszük, elárul bennünket. De vajon mi alapján döntünk.
A kiterjesztett valósággal a reklám hagyományos módszereit teljesen magával ragadó élményekké alakíthatjuk.
A COVID miatt az 55 év felettiek is nyitottak a webshopok felé, de így is ők az e-kereskedelem rejtett tartaléka.
Jól kiválasztott illatanyag szimpatikus márkaidentitást közöl. Az illatmarketing növeli az értékesítést és márkahűséget.
A fogyasztói elvárások, igények jelentősen változtak, ezért a marketingben nagyon komoly feladat, hogy üzletünk célba érjen.
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
Láthatatlan, de leolvasható – így változik a vonalkód a kor elvárásai révén.