A nagyüzemi sörgyárak közül elsőnek lépte meg a Heineken
A Heineken sörgyár kivonta a PET-palackos termékeit portfóliójából. Az idei évtől kizárólag üveges, hordós és alumíniumdobozos termékeket gyárt.
A Heineken sörgyár kivonta a PET-palackos termékeit portfóliójából. Az idei évtől kizárólag üveges, hordós és alumíniumdobozos termékeket gyárt.
A MEWA megvásárolta az RS Kunststoff GmbH műanyagfeldolgozót, amely a MEWA csoport száz százalékos leányvállalata lett, s az összes dolgozót átveszi.
A jövőben az Aldi műanyag helyett fenntartható és felelős erdőgazdálkodásból származó papírszívószállal forgalmazza sajátmárkás üdítőitalait.
Egy dél-koreai cég papírpalackként hirdette egyik terméke csomagolását, pedig csak – egyébként újrahasznosítható – a műanyag tubust vonta be papírral.
A világ összes műanyagjának csupán 9-10%-a kerül újrafeldolgozásra. Szelektív gyűjtéssel az arány jóval nagyobb lehetne. De melyiket érdemes így gyűjteni?
A Procter & Gamble továbbfejlesztett csomagolástervezéssel 50%-kal csökkenti a szűz műanyag felhasználását, s tovább dolgozik a LOOP platformmal is.
A flexibilis csomagolások számos előnyük miatt egyre gyakoribbak a szupermarketekben. Alkalmazásukkal ráadásul a csomagolási hulladék is csökkenthető.
A műanyagot gyakran a műanyaghulladékkal azonosítják, amelynek megítélése nem éppen pozitív. A világjárvány idején viszont hirtelen ismét értelmet kap.
Az online rendelések gyakran buborékfóliába csomagolva érkeznek a vásárlókhoz. Ennek környezetbarát alternatívája lehet az elasztikus karton.
Online vásárlás alkalmával már kevés a hiba nélküli kiszállítás. A digitális nyomtatás személyre szabottá és különlegessé teheti a kicsomagolás élményét.
