Emóciók vásárlás közben 2024. március 21.2024. március 18. Szerző: Rik Gabriella 2024. március 18. A fogyasztók vásárlási útjuk során számos szakaszon mennek keresztül, mielőtt meghozzák a végső döntést.
Játékra fel! – Gamifikáció a marketingben 2023. október 19.2023. október 16. Szerző: Rik Gabriella 2023. október 16. A gamifikációs marketing alkalmas a fogyasztói figyelem felkeltésére, a cégeknek értékes adat a játékban résztvevőkről.
Az vagyok, ami a bevásárlókosaramban van 2022. április 16.2022. április 15. Szerző: Gálfi Zoli 2022. április 15. Az, hogy a bevásárlókosarunkba mely termékeket tesszük, elárul bennünket. De vajon mi alapján döntünk.
Az illatmarketing nem azonos a légfrissítéssel 2021. augusztus 9.2021. augusztus 9. Szerző: Rik Gabriella 2021. augusztus 09. Jól kiválasztott illatanyag szimpatikus márkaidentitást közöl. Az illatmarketing növeli az értékesítést és márkahűséget.
Bankkártya lélektani aggályok 2020. június 22.2019. augusztus 15. Szerző: Rik Gabriella 2019. augusztus 15. A kereskedők és a szolgáltatók kedvezményekkel igyekeznek a készpénzmentes fizetésre ösztönözni a vásárlókat.
A tipográfia pszichológiája 2020. július 2.2019. május 20. Szerző: Rik Gabriella 2019. május 20. Hogyan hatnak ránk pszichológiailag a különféle betűtípusok?