Jövőre teljesen kivérezhet a logisztikai-fuvarozói szektor
Az idei évet jelentős veszteséggel zárja, a jövő évet azonban még ennél is súlyosabb kilátásokkal várja a logisztikai, közúti fuvarozói szektor. Ijesztőek a számok.
Az idei évet jelentős veszteséggel zárja, a jövő évet azonban még ennél is súlyosabb kilátásokkal várja a logisztikai, közúti fuvarozói szektor. Ijesztőek a számok.
Egyre több e-kamiont adnak át. Ilyen árak mellett nem csoda, ha ebbe az irányba fejlesztik a fuvarozók a flottát.
A legtöbbet használt funkcióknak mindig kéznél kell lenniük, ebben és a biztonságban nyújt sokat az okos műszerfal.
Látványosan drágul a gázolaj ára, látványosan emelkedik a közúti szállítás költsége.
Olcsóbban tankolhatjuk szerdától a kamiont, csökken a dízel ára a hét közepén.
Lassan jobban jár a közúti fuvarozó, ha modernizálja a flottát, és áttér az emobilitásra; egyre többe kerül a dízel.
A mindennapi élet, a kereskedelem biztosításhoz hozzátartozik a csomagküldés, a kapcsolattartás.
Van olyan kút, ahol közelít a 700 forinthoz a gázolajár, érdemes a kamionnal megkeresni az olcsóbb forgalmazót.
Számos városban, így Nagykanizsán is fejleszti logisztikai rendszerét a posta a mind több online vásárlás révén megnövekedett forgalom miatt.
Vissza nem térítendő állami támogatás hulladékkezelő gépek beszerzésére – még két hét!
