A fuvarkapacitások hiányának vége még várattat magára
Még egy évig eltarthat Európában a fuvarkapacitások hiánya. A CH Robinson Europe a saját flottában látja a megoldást.
Még egy évig eltarthat Európában a fuvarkapacitások hiánya. A CH Robinson Europe a saját flottában látja a megoldást.
2029-től várhatóan a jelenlegi időalapú helyett a megtett távolság után kell fizetni az útdíjat
Talán már 2022-ben megjelenhetnek az önvezető járművek a német utakon, főként az árufuvarozás területén.
A Belga Hadsereg 879 összkerékhajtású katonai CF tehergépkocsit rendelt a DAF-tól, amik kivételes kényelmet nyújtanak a legnehezebb terepen is.
Az új EU-stratégiát követi az az öt nagyvállalat, amelyek közösen terveznek hidrogénnel hajtott tehergépjárművet. A sorozatgyártás akár az évtized végétől.
A DAF a nehézkategóriában tavaly 822 új gépkocsi átadásával 27,9 százalékos piaci részesedést elérve megőrizte az immár 12 éve elfoglalt első helyét.
A stratégiai együttműködés eredményeként a jövőben észak-amerikai utakat járhatják az önvezető tehergépkocsik, elősegítve a biztonságosabb árufuvarozást.
A Waberer’s csoport a jövőbeli beszerzési stratégiájának meghatározásához tesztjelleggel 10 darabos üzemanyagtakarékos Volvo tehergépkocsit rendelt.
A 100 000. CF/XF alváz elkészülése valódi mérföldkőnek számít a DAF életében. A tehergépkocsi Ausztráliában áll munkába.
Öt éven belül a DAF XF sorozat harmadszor nyerte el a szállítmányozási ágazat „Az év flotta-tehergépkocsija Díjat”.