Okoscéggé válni ma már létkérdés
A vállalkozásoknak a digitalizáció nemcsak hatékonyságnövelést biztosít, de recesszió során is megoldást jelenthet.
A vállalkozásoknak a digitalizáció nemcsak hatékonyságnövelést biztosít, de recesszió során is megoldást jelenthet.
Valamennyi szektornak megvannak a „saját” angyalbefektetői – a logisztikára vagy a csomagolástechnikára specializálódott befektetők is felkutathatók.
A kiváló minőségű termék és a partneri elégedettség áll a csomagolóanyag-gyártással foglalkozó EHISZ Zrt. fókuszában.
A töltőállomások tarifái a hét közepén akár változatlanok is maradhatnak, stagnál a nagykerár.
A szőnyegeket környezetbarát módon kimossák, újra használják, így nem keletkeznek környezetkárosító szeméthegyek.
A gamifikációs marketing alkalmas a fogyasztói figyelem felkeltésére, a cégeknek értékes adat a játékban résztvevőkről.
Társadalmasítani a logisztikát, biztosítani az ipar, a szolgáltatás számára a szakember-utánpótlást – ez a célja az MLE megállapodásainak.
Az élelmiszeripar legkülönfélébb szegmenseit szolgálják ki, de a zöldség-gyümölcs területre koncentrálnak.
Az üzlet minden szakaszát magában foglaló zöld marketing pozitív hatású az emberek egészségére, a környezet állapotára.
A JYSK automatizálta a hazánkban felépített legnagyobb európai elosztóközpontját, jelentősen növelve a hatékonyságát.