Nagyot lépett a Tesco a környezetbarát csomagolás irányába
A Tesco sajátmárkás termékei csomagolásából Közép-Európában 454 tonnányi nehezen újrahasznosítható műanyagot távolított el.
A Tesco sajátmárkás termékei csomagolásából Közép-Európában 454 tonnányi nehezen újrahasznosítható műanyagot távolított el.
Amennyiben az új eljárással készített csomagolás a tengerbe kerülne, az ott könnyedén lebomlik, és cellulózzá alakul.
Az LC Packaging hobbikertészeknek kínált termékcsaládjával különdíjat nyert a Hungaropack Magyar Csomagolási Versenyen.
Az ipar által kibocsátott szén-dioxid megkötésével és átalakításával készítettek környezetbarát kozmetikai csomagolást.
A hajlékony csomagolószerek újrahasznosíthatósága folyamatosan javul, de annak hatékony visszagyűjtését is meg kell oldani.
A prototípus már megvan, a tesztelés szakaszában vannak.
A jövőben a gyorsétterem vendégei a rendelésüket kérhetik többször használatos pohár és ételtartó-doboz csomagolással.
A fenntartható csomagolás napjainkra rendkívüli módon felértékelődött, ráadásul annak dizájnja is fontos a vevő számára.
Az új csomagolásnál a NESCAFÉ Classic portfólióban való eligazodást színes kupakok teszik még egyszerűbbé.
A fenntartható csomagolás mind inkább felértékelődik. Az európai fogyasztók fele váltott már márkát vagy terméket emiatt.
