A csomagolástervezés hét alapelve
A hatékony csomagolás közli, hogy miért érdemes megvenni a terméket.
A hatékony csomagolás közli, hogy miért érdemes megvenni a terméket.
Fontos, hogy a termék – természetes alapanyagú kozmetikum – hű legyen a new age világának célközönségének igényeihez – és a csomagolásnak tükröznie kell ezt!
Mosóasztalok és ipari törlőkendők teljeskörű szolgáltatás keretében biztosítják az üzemek zökkenőmentes működését.
Ezzel a gyártósorral Lengyelország megháromszorozza éves italoskarton újrahasznosítási kapacitását.
Íme, néhány izgalmas és rokonszenves példa arra, hogyan halad a fenntarthatóság felé a csomagolás, a csomagolóipar.
A csomagolástervezésben idén gyakrabban jelenik meg a vintage irányzat, ami érzelmet vált ki és a minőség érzetét kelti.
Pikáns keverék – egy parfüm csomagolása a luxus és a kivételesen elegáns dizájn révén elhozza a világűr és a csillagászat rejtélyeit a fürdőszobába.
A Stibo Complete magazinok és katalógusok csomagolásához fejlesztette ki a környezetbarát PaperWrap csomagolóanyagot.
A csomagolások tervezésénél a jövőben kiemelt jelenőségű lesz, hogy felelősen használjuk a megújuló erőforrásokat.
A beszerzett technológia megújuló forrásból származó csomagoló alapanyag kezelésére is alkalmas.