Sajtóközlemény-CLB Packaging Kft. Projekt indítás
A CLB Packaging Kft. olyan csomagolást fejleszt élelmiszerek számára, ahol közvetlenül a csomagolóanyagból nyerhető információ a termék minőségi állapotáról.
A CLB Packaging Kft. olyan csomagolást fejleszt élelmiszerek számára, ahol közvetlenül a csomagolóanyagból nyerhető információ a termék minőségi állapotáról.
A járvány, a környezetvédelem és az egészséges életmód is hozzájárul a csomagolóipar térhódításához.
Nem csak a sör kiváló minőségére figyelnek. Újrahasznosítható és szelektíven gyűjthető csomagolóanyagokat használnak az új OASIS sörfőzdénél.
Globális szinten megújul a McDonald’s csomagolása. A nagy M betű helyett megjelenő illusztráció a termék egyik fontos összetevőjét hangsúlyozza.
Nem csak „zöldek” harcolhatnak a csomagolási hulladék ellen. A magyar kezdeményezés is csomagol, csak másképp.
Emberi érzéseket szimbolizáló, ezáltal érzéseket kiváltó csomagolással lepte meg a fogyasztót és a rizstermesztőket is egy tervező.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A Backbone Branding csomagolástervezői először megálmodtak tizenhat hőst, majd megszerezték a PENTAWARDS 2020 különdíját. Az immunrendszerünket is tápláló és védő hősök tehát nyertek.
A papírpalack bélése és kupakja jelenleg újrahasznoíthaó műanyagból készül, de cél, hogy a palack 100%-ban újrafeldolgozható papírként kerüljön a polcokra.
A legkiválóbb minőségű zsugor-sleeve megoldások érdekében kiemelkedő jelentőségű a gyártás és az alkalmazás összehangolása.