A világ egyik legismertebb márkája – időtálló arculattal
A Coca-Cola arculattervezésével példaértékű vizuális rendszer jött létre, amely a csomagolásban is fennmaradt.
A Coca-Cola arculattervezésével példaértékű vizuális rendszer jött létre, amely a csomagolásban is fennmaradt.
A Henkel és a Greiner Packaging mosószercsomagolása 50% újrahasznosított PP-ből készült – fenntarthatósági díjat kapott.
Mind több vásárló utasítja el a túlzott műanyagcsomagolást – ez hatással van a gyártók és a kereskedők stratégiájára.
A WorldStar-díjas játékcsomagolás funkcionális elemmé teszi a dobozt is – emlékezetes élményt kínálva a sakkjáték során.
A CRYOVAC szószadagolási megoldását díjazták a WorldStar verseny gyorséttermi csomagolások kategóriájában.
Színt vált a csomagolás, ha romlik az étel – új találmány forradalmasíthatja az élelmiszer-pazarlás elleni harcot.
Az új MAP-tálca a korábbiakhoz képest 15%-kal kevesebb anyagot használ – így válik fenntarthatóbbá egy csomagolás.
Olyan PET-újrahasznosító üzem épül Angliában, ahol élelmiszeripari minőségű csomagolást állítanak elő.
Az e-hulladék komoly problémát jelent, miközben értékes kincseket rejteget – csak élni kellene a lehetőséggel.
A Honda megoldása a városi csomagszállítás jövőjét célozza meg zéró emisszióval – elektromos quaddal.