Hódítanak a magyar összecsukható konténerek
A Continest összecsukható konténer a 2017-es Sziget Fesztiválon debütált, napjainkra itthon és külföldön is igen elismert.
A Continest összecsukható konténer a 2017-es Sziget Fesztiválon debütált, napjainkra itthon és külföldön is igen elismert.
A világjárvány miatt kialakult gazdasági helyzetben az e-kereskedelem talán a legjövedelmezőbb online vállalkozásfajta.
A COVID miatt az 55 év felettiek is nyitottak a webshopok felé, de így is ők az e-kereskedelem rejtett tartaléka.
Robbant a virtuális kereskedelem, de a kiszállításhoz húsvér emberre van szükség.
Az online kereskedelem rohamosan terjed, azonban egyre több digitális márka választja a fizikai kiskereskedelmet.
A Kilfi.hu Magyarországon is bevezeti a kistermelőket és beszállítókat támogató programját.
A WESSLING vizsgálólaboratórium immár negyedszer vehette át a rangos Business Superbrands Díjat.
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
A járvány után a vállalatok újranyitásával a karbantartó és javító csapatokra komoly feladatok várnak, de a megfelelő eszközök segíthetnek.
Az e-kereskedelem egyike azon kevés piaci szegmensnek, amik számára a pandémia szignifikáns fejlődési lehetőséget hozott.