A divatcikkek értékesítésében a csomagolás döntő szereplő
A csomagolás felé két legfontosabb elvárás, hogy védje meg a terméket és márkaidentitást közvetítsen vásárlónak.
A csomagolás felé két legfontosabb elvárás, hogy védje meg a terméket és márkaidentitást közvetítsen vásárlónak.
Nem kell feladnia a reggeli kényelmes kávézást, mert mindezt fenntarthatóvá teszi az új komposztálható kávékapszula.
Az idén 30 éves Hamburger Recycling Hungary Kft. rendkívül sokat tett a körforgásos gazdaságért, az újrahasznosításért.
Az EFAFLEX gyorskapukra cserélés az ipari épületek öt legnépszerűbb energetikai beruházása között szerepel.
A WOW-faktor, csomagoláshoz történő hozzáadása jelentős mértékben ösztönözheti vásárlásra a fogyasztókat.
Ezek az innovatív logisztikai megoldások jelentősen optimalizálhatják a gyógyszeripari ellátási láncot.
Az informatika és az ellátási lánc optimalizálásával az e-kereskedelemben, a B2B és B2C szegmensben is cargo-partner.
A Logisztika Napja programsorozat keretében a Jungheinrich „Fenntartható logisztika” címmel tartott szakmai napot.
A minimalista csomagolás az utóbbi években lendületet kapott, és átformálja a termékek, fogyasztók előtti bemutatását.
Magyarországon 20 éve működik az Epson. A vállalat az évfordulót két legrégibb partnerével közösen ünnepelte.