fbpx

Fenntarthatósági kampányt indított a Coca-Cola

Írta: Csomor Zsolt - 2021 január 28.

A Coca-Cola legújabb fenntarthatósági kampányában a fogyasztók a szelektív hulladékgyűjtésről tudhatnak meg többet. Ráadásul egyebek mellett kerékpárt vagy akár elektromos autót is nyerhetnek.

 

„Az üres palack is érték”

Az ételek, italok csomagolásából származó hulladék napjaink egyik kiemelt problémája, ami csak összefogással valósítható meg. A Coca-Cola szeretné, ha a vásárlók több információhoz jutnának az újrahasznosításról, és segítenének a Hulladékmentes Világ megvalósulásához.

A Coca-Cola a Hulladékmentes Világ stratégiájában vállalt fenntarthatóságért tett törekvései mellett egy átfogó kezdeményezéssel hívja fel a fogyasztók figyelmét a problémára, és kéri segítségüket a megoldásban.

Az „Üres palack is érték” kampányban a fogyasztók a promóciós termékek kupakjaiban található kódokkal nyereményjátékban vehetnek részt, hogy a vállalat által felajánlott fenntarthatósági ajándékokkal gazdagodhassanak. A jatek.coke.hu-n a kódfeltöltés mellett számos tippel is segíti az üdítőitalgyártó az arra járókat, hogy bővítsék tudásukat az újrahasznosítási lehetőségekről. A kampány január 18-tól március 31-ig tart.

 

coca-cola fenntarthatósági kampány

Hazánkban csak teljes egészében újrahasznosíthatók Coca-Cola palackok kerülnek az üzletek polcaira.

 

Tavaly 600 tonnával kevesebb műanyagot használt

A Coca-Cola PET-palackjai hazánkban már 100 százalékban újrahasznosíthatóak, ezért fontos, hogy a megfelelő helyre kerüljenek – olvasható a Kreatív Online oldalán. A vállalat emellett globálisan folyamatosan csökkenti a palackjaihoz felhasznált műanyag mennyiségét. Itthon például a fejlesztések révén tavaly már 600 tonna műanyaggal kevesebbet használtak fel a gyártásban, mint egy évvel korábban.

A kampány részei még többek között a tévéreklámok, az online kisvideók és digitális bannerek, illetve a csomagolási lehetőségeket, fenntarthatósági tippeket bemutató cikkek is.