Amikor egy csomagolási forma tisztelettel adózik a termelőnek

Az érzelmek kimutatása mellett érzelemkeltés is feladata volt a Backbone Branding csomagolástervezőinek, mikor az egyik legalapvetőbb élelmiszer csomagolásának újragondolására kaptak megbízást.

A rizs új csomagolását a designerek úgy álmodták meg, hogy az érzelmek kiváltásán túl tiszteletüket is kifejezzék a rizstermesztők előtt, mindamellett természetesen a funkcióját is lássa el az új terméknek.

 

rizses zsák csomagolás

 

A büszke és fáradt zsák esete

Az új design alapját a minimalizmust képviselő fekete grafikus vonalak adták, ezekkel fejezte ki a tervező a magabiztosságot, a büszkeséget, az elégedettséget, az empátiát, sőt, a fáradtságot is. Pont ezek az érzelmek teremtik meg a kapcsolatot a leendő vásárló és a termék mögött álló rizstermesztő között. Külön ajándék a tervezőtől a fogyasztó felé,

Az ázsiai kalligráfiával díszített zsákokat kétféle rizshez tervezték, egy kis zsákot apró szemekhez és egy magas zsákot a hosszú szemű rizshez. A csomagoláshoz felhasznált anyag 100%-ban fenntartható, nagy sűrűségű zsákvászon, amit egy kartonból kimetszett, ázsiai rizstemesztő kalapját mintázó karton fed le. Az már csak „bónusz”, hogy a kúpos kalap nemcsak díszítő elem, hanem funkciót is kapott: megfordítva kalibrált mérőcsészeként szolgál.

 

rizses zsák csomagolás
A zsákok egymással és a fogyasztóval is kommunikálnak

 

Ha pedig egymás mellé tesszük a polcokon a rizses zsákokat, szinte úgy fog tűnni, mintha azok egymással is kommunikálnának.

ázsiai termelő Backbone Branding csomagolás design élelmiszercsomagolás rizs rizstermesztő zsák
..