Megújult csomagolás, image kampány és fogyasztói promóció vonzó nyereményekkel. A pandémia kapcsán kialakult fogyasztói kereslet változása indukálta azt a folyamatot, mely során a Gyulahús Kft. beruházásokat hajtott végre, s több terméke jelent meg új csomagolásban.
Arculatfrissült és környezetbarát csomagolás
A szeletelt termékek megnövekedett keresletének kiszolgálása kapcsán nemcsak a Gyulahús Kft. arculatának frissítésére kínálkozott lehetőség, de a vállalat korunk egyik égető problémájára is választ keresett – felelősségteljes magatartással a környezetvédelem és a környezettudatosság területén.
Képek forrása: Gyulahús Kft.
A fejlődésnek az is fontos része, hogy a termelési ciklus során egyre hangsúlyosabb szerepet kap ez utóbbi kérdéskör. Mit is jelent ez a gyakorlatban?
A szeletelt tálcás termékeiknél részben újrahasznosított anyagot alkalmaznak, ami azt takarja, hogy az alsó kemény fólia minimum 50%-ban tartalmaz újrahasznosított APET alapanyagot, természetesen szendvics szerkezetben. A felső fóliák esetében a Gyulahús a vastagságot csökkentette, így 52-62µm-es fóliákkal dolgoznak a korábbi 72 µm helyett.
Az arculatfrissítés egyéb termékek csomagolására is lehetőséget adott. A vákuumcsomagolt rúdáruk csomagolóanyagát például flow-pack fóliára cserélte a vállalat. Az új anyag jobban igazodik a termékek hosszához, illetve a csomagoláshoz mindössze egy 65 µm-es fóliát használnak fel. Ennek köszönhetően felhasznált fólia mennyisége jelentősen csökkent – olvasható a Gyulahús közleményében és a termekmix.hu oldalon.
Nyerj a Gyulaival!
A vállalat image kampánnyal, majd fogyasztói promóciókkal is készül, ezzel is szerepbe kívánja hozni az új csomagolásokat. A kampány központi eleme egy erős életérzést közvetítő tévéspot. A közös étkezések hangulatát, az ételt, a Gyulai termékeket, mint a gondoskodás, összetartozás elemét mutatjuk be. Ugyanakkor a márka egyéb, sokkal kézzelfoghatóbb értékeit, a szakértelmet, a minőséget is hangsúlyozzák, és nem utolsósorban az új csomagolások bemutatása is fontos szerepet kap a kampányban.
Arculatfrissített csomagolás a fenntarthatóság jegyében
A kampányt figyelemfelkeltő promóciós termékmatricák, televíziós és online hirdetések is támogatják.