fbpx

Digitális adagolót használ a neves üdítőitalgyártó

Írta: Molnár Tamás - 2024 október 26.

A Britvic üdítőitalgyártó vállalat digitális megoldással nyerik ki adatokat, melyek segítségével, és a fogyasztói szokásokat is figyelembe véve pontosabb ízelosztási stratégiákat dolgozhat ki.

Valós idejű hozzáférés az ízpreferenciákra

A Britvic olyan ikonikus márkáiról híres, mint a Robinsons, Tango és J2O, jelentős szerepet játszik a PepsiCo üdítőitalainak, köztük a Pepsi MAX, 7UP és Lipton Ice Tea gyártásában és forgalmazásában is.

A Beyond the Bottle stratégiájával összhangban a Britvic bemutatta az Aqua Libra Flavor Tap digitális adagolót, amely ízesített vizet kínál az egyszer használatos műanyag palackok alternatívájaként.

A cukor- és adalékanyag-mentes ízekkel, mint például az uborka, a menta és lime, valamint a málna és őszibarack, a környezetbarát csapot munka- és vendéglátóhelyekre és a kiskereskedelem igényeire szabták.

Minden gép hat ízesítőpatronnal felszerelt, amelyek csere nélkül akár 10 000 egyszer használatos műanyag palackot vagy dobozt is képesek megmenteni.

A rendszer újrahasznosított műanyagot is használ a csaptelepekhez és számos belső alkatrészhez, így még környezetbarátabb választást tesz lehetővé.

A telemetriai képesség bevezetésével a Britvic áttért a közvetlen kapcsolatra, és első kézből gyűjtheti be a felhasználói szokásokat a saját környezetében. A Wireless Logic csatlakozási szolgáltatónak köszönhetően a Britvic biztonságos, megbízható és valós idejű hozzáférést biztosíthat az ízpreferenciákra és a fogyasztási szokásokra vonatkozó adatok begyűjtésére. A Wireless Logic lehetővé teszi az adatok biztonságos továbbítását közvetlenül a Flavor Tapsból a Britvic Amazon Web Services Cloud-ba.

Forrás: https://www.packagingnews.co.uk/news/britvic-partners-with-wireless-logic-to-improve-sustainability-in-soft-drinks-market-26-09-2024