A Britvic üdítőitalgyártó vállalat digitális megoldással nyerik ki adatokat, melyek segítségével, és a fogyasztói szokásokat is figyelembe véve pontosabb ízelosztási stratégiákat dolgozhat ki.
Valós idejű hozzáférés az ízpreferenciákra
A Britvic olyan ikonikus márkáiról híres, mint a Robinsons, Tango és J2O, jelentős szerepet játszik a PepsiCo üdítőitalainak, köztük a Pepsi MAX, 7UP és Lipton Ice Tea gyártásában és forgalmazásában is.
A Beyond the Bottle stratégiájával összhangban a Britvic bemutatta az Aqua Libra Flavor Tap digitális adagolót, amely ízesített vizet kínál az egyszer használatos műanyag palackok alternatívájaként.
A cukor- és adalékanyag-mentes ízekkel, mint például az uborka, a menta és lime, valamint a málna és őszibarack, a környezetbarát csapot munka- és vendéglátóhelyekre és a kiskereskedelem igényeire szabták.
Minden gép hat ízesítőpatronnal felszerelt, amelyek csere nélkül akár 10 000 egyszer használatos műanyag palackot vagy dobozt is képesek megmenteni.
A rendszer újrahasznosított műanyagot is használ a csaptelepekhez és számos belső alkatrészhez, így még környezetbarátabb választást tesz lehetővé.
A telemetriai képesség bevezetésével a Britvic áttért a közvetlen kapcsolatra, és első kézből gyűjtheti be a felhasználói szokásokat a saját környezetében. A Wireless Logic csatlakozási szolgáltatónak köszönhetően a Britvic biztonságos, megbízható és valós idejű hozzáférést biztosíthat az ízpreferenciákra és a fogyasztási szokásokra vonatkozó adatok begyűjtésére. A Wireless Logic lehetővé teszi az adatok biztonságos továbbítását közvetlenül a Flavor Tapsból a Britvic Amazon Web Services Cloud-ba.