TÖBB PARTNERÜNK MÁR KIPRÓBÁLTA AZ INNOVÁCIÓS SZOBÁT, ÉS EGYÖNTETŰEN A JÖVŐ MEGOLDÁSÁT LÁTJÁK BENNE
Júniusban számoltunk be arról, hogy a Dunapack Packaging bemutatta legújabb fejlesztését, az Innovációs Szobát, ahol a DIVE (Dunapack’s Innovative Virtual Environment) szoftvercsomag segítségével teljesen új dimenzió nyílik a csomagolásfejlesztésben. Az innováció azóta már élesben is bizonyított. Több nagyvállalati partnerünk látogatott el hozzánk, és személyesen próbálta ki a rendszert – mindannyian kiemelkedően pozitív tapasztalatokkal távoztak.
„Minden ügyfelünk, aki belépett az Innovációs Szobába, rögtön megértette, milyen előnyöket ad ez az újdonság. Gyorsabb, költséghatékonyabb és környezetkímélőbb fejlesztést tesz lehetővé, miközben valóban párbeszédre épül az ügyfél és a szakértő között” – emelte ki Szőnyi Zoltán, a Dunapack Packaging értékesítési igazgatója.
Az Innovációs Szoba különlegessége, hogy a tervezők digitális ikert hoznak létre az ügyfél termékéről, amelyhez többféle csomagolási megoldás pillanatok alatt kipróbálható. A koncepciók virtuális polckörnyezetben vagy akár valós gyártósor digitális másában is megjeleníthetők – így nincs szükség felesleges fizikai prototípusokra vagy nyomdai próbára.
„A DIVE segítségével sokkal rövidebb idő alatt jutunk el a végleges koncepcióig, hiszen az ügyfél azonnal látja, hogyan működik a csomagolás a gyakorlatban. Ez nemcsak időt, hanem anyagot, energiát, így költséget is megtakarít” – hangsúlyozta Szijártó Dániel, a Dunapack Packaging konstrukciós vezetője.
„Megtiszteltetés volt számunkra, hogy az elsők között láthattuk az Innovation Room-ot. A bemutató igazán élvezetes volt – főleg, hogy ki is próbálhattuk. Így sokkal közelebb hozta hozzánk a benne rejlő lehetőségeket. Azóta a tervezési folyamatainkban is nagy segítség, az applikáció pedig egyszerű és érthető. Így tényleg könnyen beépül a mindennapi rutinba. A tervezésben nyújtott támogatás révén már nemcsak a termékeink, de a gyűjtőcsomagolásaik is megfelelő módon fogják tudni közvetíteni a márkánk üzenetét. Ezúton is köszönjük a lehetőséget” – mondta Péter Katalin, a Naszálytej Zrt. kereskedelmi és marketing vezetője.
„Nagyon köszönjük a vendéglátást, az Inno Room szuper élmény volt. Modern, inspiráló lehetőség a termékfejlesztéseinkhez. Itt valós méretben és valós helyzetben láthatjuk a terméket: egymás mellé tudjuk tenni a verziókat, rögtön kiderül, melyik működik jobban, és azonnal kapunk visszajelzést egymástól. Így nem kell felesleges köröket futni, a tervezési idő pár órára rövidül. Ez nemcsak időt és pénzt spórol, de csökkenti annak a kockázatát is, hogy rossz irányba induljunk el – fenntarthatóbb működést eredményez. Reméljük, a következő termékünknél is kipróbálhatjuk majd” – osztotta meg tapasztalatait Vanek Dorina, a Magyar Piszke Papír Kft. marketing vezetője.
A Dunapack számára kiemelten fontos, hogy nemcsak gyártóként, hanem innovátorként is piacvezető legyen. Az Innovációs Szoba és a DIVE kizárólag nálunk érhető el, így ügyfeleink valóban egyedülálló szolgáltatást kapnak, amely Európában is úttörőnek számít.

Szerző és fotók: Dunapack Packaging
Transpack Tudástár
Virtuális csomagolástervezés – digitális környezetben létrehozott „virtuális prototípus”, amely lehetővé teszi, hogy egy termék csomagolási megoldásai valós méretben, valós helyzetben legyenek tesztelhetők fizikai minta nélkül. Az Innovációs Szobában alkalmazott DIVE-rendszer gyorsítja a fejlesztést, csökkenti a költségeket és minimalizálja a felesleges anyagfelhasználást, így egyszerre hatékony és környezetkímélő tervezést tesz lehetővé.



