Nem tudod nem megvenni ezzel a csomagolással
Fontos, hogy a termék – természetes alapanyagú kozmetikum – hű legyen a new age világának célközönségének igényeihez – és a csomagolásnak tükröznie kell ezt!
Fontos, hogy a termék – természetes alapanyagú kozmetikum – hű legyen a new age világának célközönségének igényeihez – és a csomagolásnak tükröznie kell ezt!
Nem elég, hogy nőnek a költségeik, a megrendelők már árcsökkentést és hatékonysági beruházásokat is elvárnak az árufuvarozóktól.
Évek óta pang az újrahasznosított polimerek piaca, és idén a szezonális, nyári csomagolásfogyasztástól sem várnak fordulatot. Mástól igen.
Pikáns keverék – egy parfüm csomagolása a luxus és a kivételesen elegáns dizájn révén elhozza a világűr és a csillagászat rejtélyeit a fürdőszobába.
Csomagolás: bizonytalanságok és aggályok övezik a hulladékkoncessziót Magyarországon, most a termékdíjemelés még az élelmiszerárakat is tovább emeli.
Sofőrhiány, költségemelkedés, környezetvédelmi szabályozások – elkerülhetetlen a logisztikában a kombinált szállítás fejlesztése.
Lehet-e a kidobott élelmiszer-hulladékból éppen friss élelmiszerek csomagolása? Ilyen és hasonló projektek is megjelennek az interpack expón.
Három kategóriába sorolják eztán a logisztikai parkokat, és egységes rendszerrel segítené elő az állam a szektor versenyképességi fejlesztéseit.
A csomagolás világában már nem a termék a döntő, hanem a vizuális élmény, az arculat, ami eladja a terméket. Jó példa erre ez a kínai szódavíz.
„Démonűző csomagolás”: tradíció, növényismeret és egyedi dizájn – ez teszi emlékezetessé a Hi Studio verbénalikőr-palackját.