A járvány, a környezetvédelem és az egészséges életmód is hozzájárul a csomagolóipar térhódításához.
Sándor Ildikó
Nem csak „zöldek” harcolhatnak a csomagolási hulladék ellen. A magyar kezdeményezés is csomagol, csak másképp.
Emberi érzéseket szimbolizáló, ezáltal érzéseket kiváltó csomagolással lepte meg a fogyasztót és a rizstermesztőket is egy tervező.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A Backbone Branding csomagolástervezői először megálmodtak tizenhat hőst, majd megszerezték a PENTAWARDS 2020 különdíját. Az immunrendszerünket is tápláló és védő hősök tehát nyertek.
A Köztársasági elnök a hulladéktörvény néhány elemét Alkotmányellenesnek találta, ezért az Alkotmánybírósághoz fordult.
Újracsomagolták a már történelmi kort megért Beefeater gint, de az íz változatlan maradt.
Az áruszállításra nem volt negatív hatással a koronavírus, az öt éve átadott BUD Cargo City statisztikái is szárnyaltak.
Tesztelik, mennyi időt és energiát vagyunk hajlandóak a környezettudatosságra áldozni.
A logisztikai szaktor mindig igyekezett a problémák elé menni. Ezúttal a járvány győzött, most a tapasztalatokat vonjuk le.
Amikor italcsomagolást választunk, érdemes figyelembe venni, hogy az újrahasznosítható fém termékek még a papírral összevetve is kevésbé környezetszennyezők.
A rendezvények bezárása az ÖKOINDUSTRIA-t sem kerülte el, de a szakma nem marad program nélkül.
Magyarországon az aludobozok mindössze 38%-át hasznosítják csak újra, miközben az európai átlag 75%.
Spanyolországban kincs lett a szemét. Míg a magánembereket és kereskedőket nem zavarta a kartonlopás ténye, az önkormányzat besokallt. Pláne, hogy övé volt a hulladékfeldolgozó.
Gyerekkorunkból még megvan az a pillanat, mikor zsebpénz reményében visszaváltottuk az üvegeket? A rendszer visszahozatala megszünteti vajon a hulladékhegyeket?
Már 30 nap alatt lebomlik a gomba alapú csomagolás. Ezzel valószínűleg rekordot dönt ez a csomagolóanyag.
Csomagolási szakmai webinár nappal próbálja a szakma az interpack hiányát pótolni.
A virtuális világ részévé válik a nyomtatás, korai lett volna még temetni.
A pánikvásárlások, az euro-árfolyam és az emelkedő fuvarköltségek befolyásolják leginkább a csomagolóipar mindennapjait vírus idején.
A válság ellenére is fennakadás nélkül üzemel a tiszaújvárosi Taghleef Industries Kft. BOPP fólia gyártóüzeme.
- 1
- 2
- 3
- Következő »