Identitás a csomagolásban – Eva Hilla csomagolástervező
Eva Hilla fiatal spanyol designer. Művészet iránti érdeklődése, a spanyol avantgarde és a rajz szeretete tette csomagolástervezővé.
Eva Hilla fiatal spanyol designer. Művészet iránti érdeklődése, a spanyol avantgarde és a rajz szeretete tette csomagolástervezővé.
Az esti vacsoraprogram Hong Kongban már egyszerű. Elég egy pizzát rendelni.
Fantáziát és vásárlási kedvet generálhat a történetmesélő csomagolás. Az idei csomagolási trend ettől (is) várja az áttörést.
Feketelistára került, ami normális. Az Unilever csomagolásáról lekerül a normal kifejezés.
A járvány, a környezetvédelem és az egészséges életmód is hozzájárul a csomagolóipar térhódításához.
Nem csak „zöldek” harcolhatnak a csomagolási hulladék ellen. A magyar kezdeményezés is csomagol, csak másképp.
Emberi érzéseket szimbolizáló, ezáltal érzéseket kiváltó csomagolással lepte meg a fogyasztót és a rizstermesztőket is egy tervező.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A Backbone Branding csomagolástervezői először megálmodtak tizenhat hőst, majd megszerezték a PENTAWARDS 2020 különdíját. Az immunrendszerünket is tápláló és védő hősök tehát nyertek.
A Köztársasági elnök a hulladéktörvény néhány elemét Alkotmányellenesnek találta, ezért az Alkotmánybírósághoz fordult.