Folytassunk modern marketinget 2022-ben!
Amennyiben vállalata modern marketinget kíván folytatni, négy kulcsfontosságú működési területre kell fókuszálnia.
Amennyiben vállalata modern marketinget kíván folytatni, négy kulcsfontosságú működési területre kell fókuszálnia.
A logisztika iparága is rákényszerül a külföldi munkaerőre.
A virtuális kiállítások mentőövként szolgáltak a pandémia alatt. 3 alapvető összetevőt viszont figyelembe kellett venni.
A távolsági logisztika számos megpróbáltatással szembesül napjainkban. De vajon mikorra várható jelentősebb javulás?
A logisztikaipart sújthatja, ha az oroszok háborúja miatt nem jön elég fűrészáru, raklap az ukrán vidékekről.
Jó hírek a csomagolás világából – a nagy áruházláncok tovább mennek a fenntartható irányba.
A kiváló minőségű hullámpapír dobozokat gyártó Buda Doboz Kft. a gépek tekintetében sem ismer kompromisszumot.
Egy okosvállalat úgy múlhatja felül versenytársait, amihez alacsonyabb költség és gazdagabb fogyasztói élmény is társul.
A blockchain alkalmazásával a csomagolóipar számára is új jelentőséget nyújthat az ellátási lánc teljes egészében.