Elstartolt a verseny a szelektív gyűjtés népszerűsítéséért
Három gimnazista keltette életre fiatalok számára a szeletív hulladékgyűjtést népszerűsítő versenyt.
Három gimnazista keltette életre fiatalok számára a szeletív hulladékgyűjtést népszerűsítő versenyt.
A Coca-Cola pár hónappal ezelőtt jelentette be papírpalack tesztelését. Azóta több gyártót gondolkodóba ejtett az ötlet.
A P&G Beauty újratölthető csomagolási megoldásával akár 60 százalékkal csökkenthető műanyag felhasználása.
Május elejétől kerülnek a boltok polcaira a XIXO jegesteák az új, valódi gyümölcstartalmat hangsúlyozó csomagolással.
A Heineken sörgyár kivonta a PET-palackos termékeit portfóliójából. Az idei évtől kizárólag üveges, hordós és alumíniumdobozos termékeket gyárt.
A Hell Energy Magyarország Kft. már nem használ műanyag flakont: mostantól kizárólag újrahasznosított alumíniumból készült dobozba tölti szénsavas italait.
Olyan teljesen új visszaváltási rendszer jöhet létre hazánkban, ahol a fogyasztók és a kereskedelem is motiválttá válik.