Vegyes képet mutat a hazai árufuvarozók tavalyi éve
Az árufuvarozóknak továbbra is alacsonyabb megrendelés-állománnyal, de emelkedő költségekkel kell számolniuk 2024-ben?
Az árufuvarozóknak továbbra is alacsonyabb megrendelés-állománnyal, de emelkedő költségekkel kell számolniuk 2024-ben?
Ha kintlévőségünk keletkezik, akkor a behajtást érdemes mielőbb elkezdeni – a megfelelő stratégiát megválasztva.
Jelentős díjnövekedést eredményez a belföldi szállításban a január 28-án hatályba lépő törvénymódosítás.
A 100 db tehergépjárműből álló flottával rendelkező Trélog Kft.-hez 50 darab Scania R640-es tehergépkocsi érkezik.
A logisztikai ágazat számára nagy kihívást jelent, hogy elérje 2050-ig a zéró szén-dioxid-kibocsátást.
A Volvo tarolt – először választottak elektromos üzemű nehéztehergépkocsit az év teherautójának.
Lemaradtunk a versenyképességben, át is verik a hazai árufuvarozást a fél-illegális konkurensek – most remény van a fordulatra e logisztika ágazatban.
Milyen mértékben felelős a fuvarozó, ha a feladat teljesítése közben bűnelkövetők martalékává válik a szállított áru?
Nem elég, hogy nőnek a költségeik, a megrendelők már árcsökkentést és hatékonysági beruházásokat is elvárnak az árufuvarozóktól.
A cargo-partner idén ünnepeli alapításának 40. évfordulóját. A logisztikai szolgáltató mára világszerte több mint 4000 munkatársat alkalmaz.