Kijevi habzóbor új arculattal
Csomagolás és dizájn: így újul meg a kijevi bormárka.
Csomagolás és dizájn: így újul meg a kijevi bormárka.
Ilyen az, amikor a csomagolás profán világa a műalkotás szférájából nyer ihletet.
Impozáns csomagolást kapott ez az őshonos szőlőből készített bor.
Van olyan, hogy a csomagolás versenyre kelhet az áruval. Íme!
Bor és csomagolás: címke nélkül, színek nélkül is lehet mély üzenetet lenyűgözően tálalni.
Vörösbor és csomagolás: a katolikus szentmise-liturgia inspirálta a művészi merlot-címkét.
A mesterséges bőr éppúgy képes reagálni a fájdalomra, mint az igazi.
A Bogyólé címkéjéhez kapcsolódó művészeti pályázatuk során a Pécsett tanuló művésznövendékeknek adnak minden évben bemutatkozási lehetőséget.