Alumíniumba csomagolták a sarkköri vizet
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A csomagolások tervezése során a jövőben a fogyasztói elvárások miatt egyre inkább hangsúlyt kap a fenntarthatóság.
A csomagolás iránti igény a különféle termékek tárolása, védelme és szállítása érdekében született meg, elvileg 11-12 ezer évvel ezelőtt.
A Csomagolási Világszövetség ülésén vezetőket választottak, s bemutatták a PackForce fenntartható csomagolástervezés szempontjait is.
A fenntartható csomagolás mind inkább felértékelődik. Az európai fogyasztók fele váltott már márkát vagy terméket emiatt.
Addig, míg régebben a csomagolóanyag elsődleges feladata a termék védelme volt, ma már ez csupán egy a sok közül.
Olyan uniós szabályok szükségesek, amik a csomagolás súlyának csökkentése mellett az újrafelhasználhatóságra is ösztönöznek.
A DS Smith ambiciózus, kétlépcsős fenntarthatósági stratégiával erősíti a körforgásos gazdaság iránti elkötelezettségét.
Csomagolástervezési részlegét 2020 januárjában alapította a Sipos Csoport. A SIPOS Design az ötlettől a tervezésen át, legyártva a kész csomagolóanyagokat komplex szolgáltatást nyújt a termékgyártóknak.
Egy verseny a kozmetikumok, élelmiszerek és az e-kereskedelem fenntartható és innovatív csomagolási ötletekért.