Rendhagyó beharangozó
A CSAOSZ idén is meghirdeti 54. éve alapított, s azóta töretlenül népszerű HUNGAROPACK Magyar Csomagolási Versenyt.
A CSAOSZ idén is meghirdeti 54. éve alapított, s azóta töretlenül népszerű HUNGAROPACK Magyar Csomagolási Versenyt.
Az erős márkaalap megteremtése elengedhetetlenül fontos ahhoz, hogy a terméket limitált kiadású csomagolással kínáljuk a fogyasztók számára.
Fontos, hogy a csomagolással valami újat teremtsünk, valami káprázatos vásárlói élményt adjunk át. Ez jellemezi az idei évi csomagolási trendjét is.
A Procter & Gamble továbbfejlesztett csomagolástervezéssel 50%-kal csökkenti a szűz műanyag felhasználását, s tovább dolgozik a LOOP platformmal is.
Az online rendelések gyakran buborékfóliába csomagolva érkeznek a vásárlókhoz. Ennek környezetbarát alternatívája lehet az elasztikus karton.
Online vásárlás alkalmával már kevés a hiba nélküli kiszállítás. A digitális nyomtatás személyre szabottá és különlegessé teheti a kicsomagolás élményét.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A csomagolások tervezése során a jövőben a fogyasztói elvárások miatt egyre inkább hangsúlyt kap a fenntarthatóság.
A csomagolás iránti igény a különféle termékek tárolása, védelme és szállítása érdekében született meg, elvileg 11-12 ezer évvel ezelőtt.
A Csomagolási Világszövetség ülésén vezetőket választottak, s bemutatták a PackForce fenntartható csomagolástervezés szempontjait is.