A-Z-ig a fenntartható csomagolástervezésről
Ezek a lépések szükségesek ahhoz, hogy elmondhassuk a termékeink csomagolásáról, hogy valóban fenntartható.
Ezek a lépések szükségesek ahhoz, hogy elmondhassuk a termékeink csomagolásáról, hogy valóban fenntartható.
A csomagolási dizájn tervezése során a megjelenés mellett fontos, hogy az makulátlan állapotban jusson az áruházakba.
A csomagolástervezés a 2020-as évtől kiemelt projekt-témaként szerepel az A Soproni Egyetem Alkalmazott Művészeti Intézetének oktatási portfóliójában.
A CSAOSZ idén is meghirdeti 54. éve alapított, s azóta töretlenül népszerű HUNGAROPACK Magyar Csomagolási Versenyt.
Az erős márkaalap megteremtése elengedhetetlenül fontos ahhoz, hogy a terméket limitált kiadású csomagolással kínáljuk a fogyasztók számára.
Fontos, hogy a csomagolással valami újat teremtsünk, valami káprázatos vásárlói élményt adjunk át. Ez jellemezi az idei évi csomagolási trendjét is.
A Procter & Gamble továbbfejlesztett csomagolástervezéssel 50%-kal csökkenti a szűz műanyag felhasználását, s tovább dolgozik a LOOP platformmal is.
Az online rendelések gyakran buborékfóliába csomagolva érkeznek a vásárlókhoz. Ennek környezetbarát alternatívája lehet az elasztikus karton.
Online vásárlás alkalmával már kevés a hiba nélküli kiszállítás. A digitális nyomtatás személyre szabottá és különlegessé teheti a kicsomagolás élményét.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
