Palack-világ: árulja már el valaki, mi a csoda ez?!
Gyerekrajzok egy szörpön? Sportikonok egy üdítőn? Vagy egy világhírű gasztro- és borút boros palackjainak mellbevágó címkedizájnja?
Gyerekrajzok egy szörpön? Sportikonok egy üdítőn? Vagy egy világhírű gasztro- és borút boros palackjainak mellbevágó címkedizájnja?
Csomagolás: nemcsak a márka logójában szerepel az elegáns és pikáns csokornyakkendő-motívum, még a papírdoboz hajtogatása is követi.
Sok nő szenved a változó test és szexualitás problémáitól, de tesznek ellene. A dizájn és a csomagolás tervezői is segíthetnek.
A csomagolásnak ugyanazt a hangulati és formanyelvet kell követnie, mint amit maga a termék beszél – erre példa ez a lenyűgöző olasz csomagolásterv.
Csomagolás: a bangkoki dizájnműhely emlékezetes, erőteljes alkotása segíti a So-gomba értékesítését.
A csomagolástervezés kulcsa, hogy tudjuk, mi a megrendelő célja – vallja a fiatal grafikus, akinek kedvenc területe a branddizájn is.
Csomagolás: hogy a termék bírja versenyt, és a vevő rátaláljon a termék értékeire, el kell találni a dizájnt
Nem elég a hatékony kreativitás: iparági menedzserek kellenek, hogy a tervezők szegmensét összekössék a megrendelőkkel.
Csomagolás: népszerű a magyar grafikai műhely hobbikertész-csomagolás terve.
Formatervezés: múlt és jelen találkozott Londonban a PAD-on.