Szappanozz fenntarthatóan! – a csomagolástervezők segítenek
Hogyan képes a skandináv csomagolástervező érvényesülni a kozmetikumok világában úgy, hogy a fenntarthatóság is érvényesüljön?
Hogyan képes a skandináv csomagolástervező érvényesülni a kozmetikumok világában úgy, hogy a fenntarthatóság is érvényesüljön?
A csomagolás világában már nem a termék a döntő, hanem a vizuális élmény, az arculat, ami eladja a terméket. Jó példa erre ez a kínai szódavíz.
„Démonűző csomagolás”: tradíció, növényismeret és egyedi dizájn – ez teszi emlékezetessé a Hi Studio verbénalikőr-palackját.
Ipar és logisztika: öt napon át mutatja be vívmányait, termékeit, innovációit a hazai és nemzetközi építőipar és dizájn az idei CONSTRUMA expón.
Gyerekrajzok egy szörpön? Sportikonok egy üdítőn? Vagy egy világhírű gasztro- és borút boros palackjainak mellbevágó címkedizájnja?
Csomagolás: nemcsak a márka logójában szerepel az elegáns és pikáns csokornyakkendő-motívum, még a papírdoboz hajtogatása is követi.
Sok nő szenved a változó test és szexualitás problémáitól, de tesznek ellene. A dizájn és a csomagolás tervezői is segíthetnek.
A csomagolásnak ugyanazt a hangulati és formanyelvet kell követnie, mint amit maga a termék beszél – erre példa ez a lenyűgöző olasz csomagolásterv.
Csomagolás: a bangkoki dizájnműhely emlékezetes, erőteljes alkotása segíti a So-gomba értékesítését.
A csomagolástervezés kulcsa, hogy tudjuk, mi a megrendelő célja – vallja a fiatal grafikus, akinek kedvenc területe a branddizájn is.