Energia, egészség és csomagolás – íme, Jane megoldása!
Csomagolás: hogy a termék bírja versenyt, és a vevő rátaláljon a termék értékeire, el kell találni a dizájnt
Csomagolás: hogy a termék bírja versenyt, és a vevő rátaláljon a termék értékeire, el kell találni a dizájnt
Nem elég a hatékony kreativitás: iparági menedzserek kellenek, hogy a tervezők szegmensét összekössék a megrendelőkkel.
Csomagolás: népszerű a magyar grafikai műhely hobbikertész-csomagolás terve.
Formatervezés: múlt és jelen találkozott Londonban a PAD-on.
A természetes összetevőkből készült terméknél különösen fontos a csomagolás hangulata.
A jól megtervezett, egységes arculat segít a gyártónak, segít a vevőnek.
Ilyen az, amikor a csomagolás profán világa a műalkotás szférájából nyer ihletet.
Csomagolás: a kalocsai fűszerpaprika hungarikumként is sikeres volt a Hungaropack Studenten.
Csomagolás: az idei Hungaropack Student elismert alkotásai közt volt szerzőnk, Pente Szilvia két munkája is.
A kozmetikumok csomagolása igazi kreatív terep a grafikusoknak – íme, egy telitalálat!