A kiterjesztett valóság a reklám jövője?
A kiterjesztett valósággal a reklám hagyományos módszereit teljesen magával ragadó élményekké alakíthatjuk.
A kiterjesztett valósággal a reklám hagyományos módszereit teljesen magával ragadó élményekké alakíthatjuk.
Idén folytatódik a cellulóz- és papíripar virágzása, de az iparági szereplőknek válaszolniuk kell a változó igényekre.
Hazánk e-kereskedelmi elosztóközpont szerephez jut, mert az itt vámkezelt áru nagyrésze tovább megy más uniós országba.
Évről évre nő a kézbesített csomagok száma; napjainkban a megfelelő gyorsasággal lehet versenyképes a szolgáltatás.
Szeptemberben végén ismét FACHPACK, melynek fókuszában a napjainkban tapasztalható csomagolóipari változások állnak.
A hullámkarton népszerűsége töretlen. A következő évekre pedig további 30 milliárd dollárnyi növekedését jósolják.
A FedEx Express a növekvő rendelések miatt fejleszti logisztikai hálózatát.
Idén kezdik az ADD házhoz szállító robot tesztelését, ami költséghatékony megoldás a kiszállítások utolsó szakaszához.
Az e-kereskedelem a csomagolóipar egészére hat, a COVID-19 pedig felértékelte a fenntarthatóság szerepét.
Az SSI SCHÄFER szakmai napján a mindennapok intralogisztikai feladatairól és kihívásairól tanácskoztak.
