Holisztikus macskaápolás – a csomagolás igazolja 2023. október 6.2023. október 4. Szerző: Rik Gabriella 2023. október 04. A Maowooo és a Dxd szakít a hagyományos macskaeledeles-macskaápolásos dizájnnal, szerethető csomagolást hozva létre.
Mit kell szem előtt tartania a cégeknek ezekben a kiszámíthatatlan időkben? 2022. december 5.2022. december 4. Szerző: Gálfi Zoli 2022. december 04. A világszerte tapasztalható fogyasztói bizalomvesztés komoly kihívás elé állítja a vállalatokat.
Nemcsak szép, fontos tanulságot is rögzít ez a csomagolás 2022. október 25.2022. október 21. Szerző: Gálfi Zoli 2022. október 21. A jól megtervezett, egységes arculat segít a gyártónak, segít a vevőnek.
Vakcina nélkül is szárnyal a közép-európai kiskereskedelem 2022. január 8.2022. január 7. Szerző: Rik Gabriella 2022. január 07. Kiskereskedelem Közép-Európában: a járvány idején sem lassul a növekedés általános trendje.
Csak elméletben van szemléletváltozás? 2021. augusztus 27.2021. augusztus 27. Szerző: Rik Gabriella 2021. augusztus 27. Elméletben az emberek 90 százaléka környezetbarát, de a bolti gyakorlatban nem ez derül ki.
Igyekszünk környezetbarát csomagolású termékeket vásárolni 2020. július 8. Szerző: Rik Gabriella 2020. július 08. Egy 2020-as európai kutatás szerint a papír-karton csomagolások a legnépszerűbbek.
Ahol önkritika és ökológia összeér 2020. november 18.2020. május 20. Szerző: Rik Gabriella 2020. május 20. Könnyebb eldobni és kritizálni a műanyagokat, mint okosan bánni velük…
Még mindig a meglepetés a nyerő 2020. június 18.2020. február 10. Szerző: Rik Gabriella 2020. február 10. Az egyik legmeghökkentőbb kutatási eredmény szerint van, hogy a csúnya csomagolás jobban el tudja adni a terméket, mint a szép.
Nem az anyagon múlik, hanem mirajtunk 2020. június 19.2019. október 25. Szerző: Rik Gabriella 2019. október 25. A döntő az, hogy veszi-e a fáradtságot a lakossági fogyasztó arra, hogy szelektíven gyűjtse a műanyag és egyéb hulladékokat.
Az élelmiszercímkék jövője 2020. június 22.2019. augusztus 14. Szerző: Rik Gabriella 2019. augusztus 14. Gyors növekedést hoz az élelmiszer-címkézésben a feltörekvő gazdaságok erősödése és az új élelmiszer-fogyasztási szokások