Az Ever Given történetének hatása a logisztikai folyamatokra
Akár milliárd dolláros nagyságrendű kártérítést is követelhet Egyiptom a Szuezi-csatornát elzáró Ever Given miatt.
Akár milliárd dolláros nagyságrendű kártérítést is követelhet Egyiptom a Szuezi-csatornát elzáró Ever Given miatt.
Szárazföldön és vízen jutott hazánkba a közel 90 tonnás, 5,7 méter magas túlméretes nyersolajfeldolgozó berendezés.
A Kínában kialakult konténerdömping nemcsak az ellátási láncot zavarhatja, de a szállítás költségét is növelheti.
Kimélyítik és szélesítik a Szuezi- csatorna azon szakaszát, ahol az Ever Green konténerszállító balesete történt.
A világ kereskedelmi forgalmának 12 százaléka áthalad a Szuezi-csatornán.
A Szob-Déli országhatár közötti szakaszon 31 helyszínen, közel 52 km-en kell a beavatkozni.
A koronavírus-járvány 30 százalékkal vetette vissza a logisztikai piacot. Ez a tízpontos intézkedéscsomag segíthetne.
A konténer műremek útja a kontinensek és országok közötti lezárt határok leküzdésének a szimbóluma.
Az Északi Tengeri Útvonal jégtörők és speciálisan kivitelezett olajtankerek használatát igényli.
A BAHART a korábbi kedvezményeket továbbra is nyújtja, s az idei hajózási szezonban néhány újdonság is várja az utasokat.