Jelentősen nőtt hazánk tengeri konténerforgalma
A 2021 első félévében a tengeren keresztül érkező rakott konténerforgalom elérte a járvány előtti évek szintjét.
A 2021 első félévében a tengeren keresztül érkező rakott konténerforgalom elérte a járvány előtti évek szintjét.
Konténerválság: 2023-ig sem biztos, hogy sikerül rendezni a járvány után elhagyott mennyiségek problémáját.
Akár milliárd dolláros nagyságrendű kártérítést is követelhet Egyiptom a Szuezi-csatornát elzáró Ever Given miatt.
Szárazföldön és vízen jutott hazánkba a közel 90 tonnás, 5,7 méter magas túlméretes nyersolajfeldolgozó berendezés.
A Kínában kialakult konténerdömping nemcsak az ellátási láncot zavarhatja, de a szállítás költségét is növelheti.
Kimélyítik és szélesítik a Szuezi- csatorna azon szakaszát, ahol az Ever Green konténerszállító balesete történt.
A világ kereskedelmi forgalmának 12 százaléka áthalad a Szuezi-csatornán.
A Szob-Déli országhatár közötti szakaszon 31 helyszínen, közel 52 km-en kell a beavatkozni.
A koronavírus-járvány 30 százalékkal vetette vissza a logisztikai piacot. Ez a tízpontos intézkedéscsomag segíthetne.
A konténer műremek útja a kontinensek és országok közötti lezárt határok leküzdésének a szimbóluma.