Italosdobozokkal a veszélyeztetett fajokért
Az Every Can Counts nyüzsgő városokban, parkokban hívta fel a figyelmet az italosdoboz újrahasznosításának fontosságára.
Az Every Can Counts nyüzsgő városokban, parkokban hívta fel a figyelmet az italosdoboz újrahasznosításának fontosságára.
A pozitív érzékszervi reakciók bizonyítottan hatással vannak az vásárlói aktivitásra.
Látványos kampánnyal ösztönöz a HELL az alumíniumdobozok környezettudatos gyűjtésére.
A tavasz nyüzsgése adja el az egyedi, fűszeres ízvilágú szörpöt.
A tavasz nyüzsgése adja el az egyedi, fűszeres ízvilágú szörpöt.
Az agrárminisztérium digitális platformon is népszerűsíti a fenntarthatóság jegyében készült termékeket.
Új csomagolásban jelentek meg a Gyulahús Kft. egyes termékei a polcokon, amik a vállalat arculatát is frissítik.
Egyre népszerűbb a mobiltelefon visszagyűjtő kampány. 2018 óta összesen 3,1 tonna mobilt gyűjtöttek a résztvevők.
A Milli 300 ml-es jegeskávé csomagolása felidézi a Jóbarátok sorozatot, például a Central Perk kávézó kanapéjával.
Kampány, mely felhívja a figyelmet a női vezetők szerepére.