Hódítanak a magyar összecsukható konténerek
A Continest összecsukható konténer a 2017-es Sziget Fesztiválon debütált, napjainkra itthon és külföldön is igen elismert.
A Continest összecsukható konténer a 2017-es Sziget Fesztiválon debütált, napjainkra itthon és külföldön is igen elismert.
A 2021 első félévében a tengeren keresztül érkező rakott konténerforgalom elérte a járvány előtti évek szintjét.
A drasztikus tengeri fuvardíjemelkedés már a jelentős hozzáadott értékű árukra is erősen kihat.
Konténerválság: 2023-ig sem biztos, hogy sikerül rendezni a járvány után elhagyott mennyiségek problémáját.
A konténerhiány miatt a kínai gyártók növelik a termelést, s vissza kívánják vinni a külföldön lévő üres konténereket.
A Japánban egyre növekő munkaerőhiány miatt egyre több vállalat automatizálja logisztikai létesítményeit.
A Kínában kialakult konténerdömping nemcsak az ellátási láncot zavarhatja, de a szállítás költségét is növelheti.
2025-re az 1 millió konténert is elérheti Kína és Európa között a vasúti áruforgalom volumene.
A Continest 2017-ben kezdett összecsukható konténerek fejlesztésébe, gyártásába, ami rövid idő alatt nagy sikert aratott.
A világjárvány okozta konténerhiány jelentősen növelte a tengeri fuvarozás díját. A problémára megfelelő alternatívát kínál a kevésbé válságérzékeny LCL-szolgáltatás.