Kávé és vizuális identitás a csomagolásban
Csomagolás a mindennapok jóllétéhez.
Csomagolás a mindennapok jóllétéhez.
Személyes alkotás és egyben praktikus kereskedelmi termék Kreinbach Nikol csomagolásterve.
Személyes alkotás és praktikus kereskedelmi termék Keresztes Ádám csomagolásterve.
Alkotás és termék – a szakmai zsűri is méltatta a fiatal tervező csomagolástervét.
Portré Vincze István nemzetközi hírű betűrajzolóról.
Az erős márkaalap megteremtése elengedhetetlenül fontos ahhoz, hogy a terméket limitált kiadású csomagolással kínáljuk a fogyasztók számára.
A csomagolástervezés a Corvin Rajzikoslában is magába foglalja az iparág egész logisztikai világát.
Globális szinten megújul a McDonald’s csomagolása. A nagy M betű helyett megjelenő illusztráció a termék egyik fontos összetevőjét hangsúlyozza.
A Burger King teljes arculatváltást hajtott végre: megújul a logó, a csomagolás és a munkaruha. A logó színei az igazi és a finom ételeket szimbolizálják.