Káoszcsomagolás – figyelem, érzelem, márkaépítés
A káoszcsomagolás nemcsak meglep, de emlékezetessé is teszi a márkákat – egyszerre vizuális trükk és stratégia.
A káoszcsomagolás nemcsak meglep, de emlékezetessé is teszi a márkákat – egyszerre vizuális trükk és stratégia.
A védőcsomagolás nemcsak óvja a benne lévő árut, de a márkaépítés és a marketing hatékony eszköze is.
A marketingcélú járműfólia merész módja annak, hogy a vállalatunkat több tízezer vagy százezer embernek bemutassuk.
Az összekapcsolt csomagolás lehetőséget kínál a márkák számára, hogy jelentős számú visszatérő vásárlókat szerezzenek.
A nyomtatott sajtó nem leírandó – gazdag érzékszervi élményt nyújt és maradandó benyomást kelt a márkával kapcsolatban.
Habár a digitális marketing jelentősége megkérdőjelezhetetlen, azért a nyomtatotté sem elhanyagolható.