Kiskereskedelem karácsonyi illatba csomagolva
A pozitív érzékszervi reakciók bizonyítottan hatással vannak az vásárlói aktivitásra.
A pozitív érzékszervi reakciók bizonyítottan hatással vannak az vásárlói aktivitásra.
A logisztikai szektorban az omnichannel olyan eszköz, mellyel csökkenthető a költség, egyszerűsíthetők a feladatok.
A gamifikációs marketing alkalmas a fogyasztói figyelem felkeltésére, a cégeknek értékes adat a játékban résztvevőkről.
Az üzlet minden szakaszát magában foglaló zöld marketing pozitív hatású az emberek egészségére, a környezet állapotára.
Az online kereskedelem örök kihívása az e-logisztikai feladatok ellátása. Amikor a kiszervezés sem elég jó, jól jöhet a Pagony esete a Bookloggal.
A marketingesek számára számos mérőszám áll rendelkezésre ahhoz, hogy értékelhessék a hirdetési kampányaik sikerét.
A versenyelőny fontos cél a vállalatok számára, mert ezzel különböztethetik meg magukat a versenytársaktól…
A márkák mind inkább arra helyezik a hangsúlyt, hogy megértsék, a fogyasztók miért is vásárolnak valójában.
A népességen belül az idősek aránya egyre növekszik, ezért mind nagyobb jelentőségű az idősbarát csomagolás.
A korábbi feltételezés ellenére az e-kereskedelem mégsem növekszik „korlátlanul”.