Az emberi tényezők a marketingben
A fogyasztói elvárások, igények jelentősen változtak, ezért a marketingben nagyon komoly feladat, hogy üzletünk célba érjen.
A fogyasztói elvárások, igények jelentősen változtak, ezért a marketingben nagyon komoly feladat, hogy üzletünk célba érjen.
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
Láthatatlan, de leolvasható – így változik a vonalkód a kor elvárásai révén.
A csomagolástervezés a Corvin Rajzikoslában is magába foglalja az iparág egész logisztikai világát.
Az érzékszervi marketing stratégiával egy vállalat azonnali érzelmeket válthat ki a célcsoportjában, s fenntarthatja bennük a hosszú távú elkötelezettséget.
Online vásárláskor a vevő először a csomagolással találkozik, tehát érdemes arra is figyelmet fordítani.
Nemzetközi vásárok, kiállítások, marketing és PR-tanácsadás Nagy tapasztalattal rendelkező magyar vállalat, rendezvények hazai közvetítését, promotálását és a szervezéssel kapcsolatos tevékenységeit látja el. Export tanácsadás: Felkészítő tréning Piackutatás Komplex kiállítási megjelenés…
Maximális fordulatszámon, új szervezeti struktúrával megtámogatva pörög a légiáru-szállítás a budapesti repülőtéren.
A borászat a hagyományok világa – és a provokatív újításoké is!