Online téboly: a fiataloknak az azonnal sem elég gyors
A fiatalok azonnali késztetés, impulzus alapján vásárolnak, de a türelmük is hamarabb elfogy az online vásárlás során, ami kihívás a logisztikának is.
A fiatalok azonnali késztetés, impulzus alapján vásárolnak, de a türelmük is hamarabb elfogy az online vásárlás során, ami kihívás a logisztikának is.
2028-ig a csomagolási piac évi 3%-kal bővülhet például a népességnövekedés és a mind több egyszemélyes háztartás miatt.
A korábbi feltételezés ellenére az e-kereskedelem mégsem növekszik „korlátlanul”.
Az online élelmiszer-vásárlás logisztikájának szép példája a Kifli.
Virtuális Expo az autonóm mobil robotokról április 27-28-án!
A mezőgazdasági termelőtől a vásárló asztalára kerülhet a friss termék még aznap.
Jelentkezzen a CSAOSZ online tréningjére, hogy a jogszabályváltozások ellenére naprakész lehessen.
Az e-kereskedelem térhódítása várhatóan a pandémia után is marad, az üzleti modellt is ehhez kell igazítani.
Sztrájk-kísérlet az Amazonnál: végül csak kevesen mertek elmenni szavazni…
A Kifli.hu 75 településre szállít. Logisztikai kapacitását is növelte: a 15000 féle terméket 9000 m2 raktárban tárolja.