Csomagolás: a könnyű érthetőség nem zárja ki az egyediséget
Macher Bánk a Hungaropack Student-oklevélről, a hivatássá váló hobbiról és a formatervezői prioritásról
Macher Bánk a Hungaropack Student-oklevélről, a hivatássá váló hobbiról és a formatervezői prioritásról
Csomagolás: nemcsak a márka logójában szerepel az elegáns és pikáns csokornyakkendő-motívum, még a papírdoboz hajtogatása is követi.
Világszerte több millió csomagolás viszi a hírét az Sz.Variánsnak. A titok a korszerű technológia, a Lean-szemlélet és a kreatív megoldások.
Évente közel 14 tonnával kevesebb papírt használ a SPAR azzal, hogy adminisztrációjában digitális megoldásokat vezet be.
A cég támogatja a körforgás koncepcióját, ezzel járulva hozzá egy csomagolási hulladékmentesebb világhoz.
Ismét magyar világújdonság: itt a fűpapír.
A koncessziós rendszer hozzájárulhat a rendkívül szigorú hulladékgazdálkodási célértékek eléréséhez.
A világ legismertebb márkái közül sokan főként a fenntarthatósága miatt választják a Metsä Board kartoncsomagolásait.
A Dunapack új, dunavarsányi üzemében a fenntartható, energiatakarékos termelés áll a középpontban.
Minden csomagolás nem váltható ki papírral, a termékkel először érintkező anyag kulcsfontosságú.