Digitális innovációkat is díjaztak a csomagolási versenyen
A German Packaging Awards 2024 verseny Digitalizácó kategóriában két jelentős csomagolási innovációt díjaztak.
A German Packaging Awards 2024 verseny Digitalizácó kategóriában két jelentős csomagolási innovációt díjaztak.
Az összekapcsolt csomagolás lehetőséget kínál a márkák számára, hogy jelentős számú visszatérő vásárlókat szerezzenek.
Az új generációs csomagolás az interaktív funkcióikkal növeli a minőségmegőrzést, a biztonságot, a fogyasztói élményt.
A nyomtatott sajtó nem leírandó – gazdag érzékszervi élményt nyújt és maradandó benyomást kelt a márkával kapcsolatban.
Habár a digitális marketing jelentősége megkérdőjelezhetetlen, azért a nyomtatotté sem elhanyagolható.
Az inkluzív (akadálymentes) csomagolás minden vásárlót képessé tesz arra, hogy önállóan használhassa a termékeket.
Csalók a betétdíjas visszaváltási rendszer adományozási opciójával próbálják ellopni a gyanútlanok pénzét.
Az interaktív csomagolás kiváló módja lehet annak, hogy az adott termék kitűnjön a hatalmas árutömegből.
Az európai digitális termékútlevél hamarosan elkészül, és örökre megváltoztatja az árukereskedelmet.
Az intelligens csomagolási megoldások forradalmi változásokat hoznak a csomagolóiparban és a logisztikában.