A kiterjesztett valóság a reklám jövője?
A kiterjesztett valósággal a reklám hagyományos módszereit teljesen magával ragadó élményekké alakíthatjuk.
A kiterjesztett valósággal a reklám hagyományos módszereit teljesen magával ragadó élményekké alakíthatjuk.
Januárban még kedvezményesen regisztrálhat kiállítóként a kiemelkedő lehetőségeket nyújtó, komplex kiállításra!
A Bosch vállalat IoT reklámfilmje a 2019. év 10 legnépszerűbb vírusvideója közé került.
Kicsi helyi vállalkozás, vagy multinacionális óriás – ha a gyártó vagy a kereskedő biztosra akar menni, akkor legjobb, ha megkérdezi a vásárlót: mit szeretne venni. Ez a legjobb?
A posztmodern marketing leginkább abban különbözik modern elődjétől, hogy annál sokkal átgondoltabban és tudatosabban próbál hatni az érzelmekre.